Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: març, 2022

30.- MILLOREM. Conclusions finals del curs 2021-22 de cara al curs 2022-23.-

Imatge
 OBERT   EN CONSTRUCCIÓ                           fins al juny 2022 Causa Cooppel per la Pau Programa Cooppel   C@M.ins Cooppel Antoni de Martí institut Obrir nous camins Corregir els errors per millorar Si no podem anar en cotxe podem anar a peu. L'important és arribar Conclusions finals del curs 2021-22 de cara al curs 2022-23.-  a.- Generals:     Pla, tesi, programes i projectes Cooppel. Estratègies, Tàctiques i Operacions                                 1.-  Valors i normes   2.- Missió                                 3.-  Organització.       4.- Funcionament     5.- Personal, Recursos i Horaris b.- Personal. Per col·lectius d'usuaris: - Famílies. Context relacional.-           Nivell de satisfacció global i sistèmica              1.- Cal clarificar abans del compromís.-             Primer suport a la família (pare/mare i el fill/a. Segon que quedi clar la gestió del temps del proper curs de la sessió Cooppel de les 5 a les 7 de la tarda: primer planificar, segon executar

29.- Aprenentatge Servei Cooppel i el programa C@M.ins.

Imatge
 EN CONSTRUCCIÓ APRENENTATGE SERVEI COOPPEL Programa C@M.ins   Tarragona Tota l'activitat de la Causa Cooppel per la Pau és Aprenentatge Servei Cooppel. En el dia a dia de dilluns a dijous de 17 a 19 hores: 1.- En la mateixa activitat: Sigui l'aprenentatge de l'alumnat ESO,  estada a empresa BAT, treballs de recerca de final de Grau de pedagogia com d'enginyeria informàtica, com les pràctiques universitàries de grau o de màsters. En sí el pla Causa Cooppel per la Pau, com els seus programes com els seus projectes són dins del marc de la pràctica reflexiva (PR), la investigació-acció (I-A) i l'aprenentatge servei (APS).  Les famílies també estan dins d'aquest pla solidari Cooppel.- 2.- Aprenem avaluant.- "Cooppel Oratòria" Per problemes Per projectes 3.- Escola Ràdio Oral.- "Cooppel RadiOral".- 4.- Expo Digital de Produccions. "Cooppel Blogs".- 5.- Aprenem fabricant materials i jocs Cooppel per a què altres també aprenguin (germans,

28.- Acte de final de curs: dijous dia 12 de maig a l'Ateneu de Tarragona

Imatge
  Guillem Martí, fa el TRFG d'enginyeria informàtica sobre el Cooppel. Com aprendre a aprendre sempre jugant al Cooppel. Jordi Català, preparà un nou format de concert Cooppel per la Pau per anar pels pobles presentant la Causa Cooppel per la Pau. Nàdia Nieto ha fet el seu TRFG sobre els beneficis del Cooppel a l'ESO en el suport al PAT i en les activitats extraescolars. ENS JUGUEM EL FUTUR DEL PROGRAMA COOPPEL Cal que millorem i proposem el seguiment Després de l'oferta de 97 sessions de dues hores de dilluns a dijous de 17 a 19 hores durant el curs 2021-22 Organitzem com cada any l'acte de final de curs a l'Ateneu de Tarragona (carrer sant Magí, núm. 4, a 50 metres de l'església de sant Joan de Tarragona, al costat del circ romà:  Enguany ha estat el dijous dia 12 de maig a les 19 hores. A partir d'aquesta data l'alumnat d'ESO poden fer consultes telemàtiques les 24 hores per what's. Contestem en quan podem. -12 maig: 19:00h.-  Final de curs 20

27.- COAVALUEM-NOS.- Estem al 75% del curs Cooppel INS 2021-22 del programa C@M.ins.-

Imatge
 Aquesta setmana iniciarem les Entrevistes Autoavaluatives de Progressos (EAPS) del personal cooppelista ( principalment a l'alumnat de l'ESO) que assisteixen de forma progressiva a l'espai de biblioteca assistida Cooppel dels nostre institut. Estem ja passat el 75% del curs Cooppel INS 2021-22 del programa C@M.ins.- Les EAPS són de cinc tipus: 1.- Entrevista al personal assistent a l'estada a empresa de BAT.- 2.- Entrevista al personal assistent a l'aprenentatge servei de l'ESO i germans/es escolaritzat a la primària si es valora positivament.- 3.- Entrevista curta a les tutories de l'ESO a l'hora de tutoria, els dimecres de 13,30 a 14,30 hores. Entrevista telemàtica curta a altres tutories d'altres centres educatius. 4.- Entrevista als pares/mares de l'alumnat d'ESO a l'institut. 5.- Entrevista als estudiants universitaris que fan aprenentatge servei TRFG al programa C@M.ins Cooppel del nostre institut: de pedagogia i d'enginyeria i

26.- Valors i normes Cooppel. Noves orientacions en la gestió de l'espai Cooppel al nostre institut.-

Imatge
 Valors prioritaris  i les necessàries normes Cooppel.  Noves orientacions en la gestió de l'espai Cooppel al nostre institut.-  25 de març de 2022 Mòbil del projecte Cooppel i del programa educatiu C@M.ins: Camins oberts Cooppel de l'institut Antoni de Martí i Franques per a families amb menors d'edat escolaritzats a l'ESO i amb possibilitat de germans/es  a altres etapes d'escolarització. 1.- Justificació.  Estem progressant de cara a l'informe a la UNESCO de què necessiten les famílies per afrontar l'èxit escolar que és també éxit familiar.  - Construir la pau en la Ment de les Persones UNESCO - Disseny Universal dels Aprenentatges  - Aprendre a aprendre sempre (UNESCO Institut) - Els ODS 2030  Nacions Unides 2.- El nostre mòbil cal que quedi clar.- Objectiu.-   És entrenar a la ment de tots els participants i ajudar als pares i a les mares a respondre satisfactoriament en el repte de l'èxit escolar i en l'aprendre a aprendre sempre. Finalitat pri

25.- El Suport Cooppel als centres educatius i a les famílies és una oferta solidària que està compromesa en els serveis mínims garantits.-

Imatge
  Davant la situació reivindicativa de vagues, concentracions i altres mobilitzacions i manifestos degut al deute extern espanyol i a la situació de crisis mundial per la guerra a Ucraïna. Causa Cooppel manifesta que s'ha de garantir el Dret a la participació activa i responsable a esmentades mobilitzacions dins del marc legal laboral i dels Drets Humans. Hem de mirar l'eficàcia de les mobilitzacions que sols acaben de començar i que duraran un llarg temps, per aconseguir que puguem progressar de forma justa i en plena societat, per l'interès social i públic. El Suport Cooppel és de naturalesa humanitària i més encara de cara a les persones refugiades per la guerra  i està disponible als centres educatius i a les famílies.  És una oferta solidària que està compromesa en els serveis mínims garantits. No podem causar més danys i més injustícia de la que hi ha si es pot evitar. A més és una iniciativa d'investigació educativa i cal mantenir la continuitat per a treure res