29.- Aprenentatge Servei Cooppel i el programa C@M.ins.
EN CONSTRUCCIÓ
APRENENTATGE SERVEI COOPPEL
Programa C@M.ins Tarragona
Tota l'activitat de la Causa Cooppel per la Pau és Aprenentatge Servei Cooppel.
En el dia a dia de dilluns a dijous de 17 a 19 hores:
1.- En la mateixa activitat:
Sigui l'aprenentatge de l'alumnat ESO, estada a empresa BAT, treballs de recerca de final de Grau de pedagogia com d'enginyeria informàtica, com les pràctiques universitàries de grau o de màsters.
En sí el pla Causa Cooppel per la Pau, com els seus programes com els seus projectes són dins del marc de la pràctica reflexiva (PR), la investigació-acció (I-A) i l'aprenentatge servei (APS).
Les famílies també estan dins d'aquest pla solidari Cooppel.-
2.- Aprenem avaluant.- "Cooppel Oratòria"
Per problemes
Per projectes
3.- Escola Ràdio Oral.- "Cooppel RadiOral".-
4.- Expo Digital de Produccions. "Cooppel Blogs".-
5.- Aprenem fabricant materials i jocs Cooppel per a què altres també aprenguin (germans, germanes, companys/es...) i/o per a què altres cooperin jugant i reaprenguin (família, pare, mare, companys/es).
Iniciativa en fer preguntes i recercar respostes amb:
Esquemes, gràfics, dibuixos, còmics, guions, mapes mentals, mapes conceptuals, mapes decisoris per rames o escales,
Dues jornades durant l'any a les 19 hores.-
6.- Dos actes públics amb exposició oral i/o digital a l'Ateneu de Tarragona.
- Un al mes de desembre, acte oficial d'inici de curs
- L'altra en el mes de maig de final de curs.:
L'acte de final de curs és per a explicar-ho en quatre taules temàtiques de persones implicades.
L'exposició oral dels documents finals dels TRFG de pedagogia i d'enginyeria informàtica.
L'exposició final de les estudiants de BAt sobre l'estada i el seu TDR.
L'entrevista final pública dels estudiants ESO i les seves famílies
La participació a la taula institucional de persones qualificades i representants d'entitats o institucions de la ciutat.
La fotografia final per col·lectius ESO, BAT, UNI, COOR i Autoritats i la global de totes les persones implicades.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada