102.- En marxa les estratègies CoMENTS i OaSIS del programa Cooppel a l'institut Antoni de Martí i Franquès.-

  Causa Cooppel per la Pau, 2030.

Posta en marxa d'estratègies inclusives de tota la comunitat Cooppel del programa Cooppel a l'institut Antoni de Martí i Franquès.





En marxa les dues estratègies  CoMENTS i OaSIS 

del programa Cooppel a l'institut Antoni de Martí i Franquès.- 

A partir de demà dijous dia 14 de novembre de 2024 posarem en marxa un procés d'elaboració de vídeo clics i fotografies com de veus per a explicar el que fem i com aprenem. 

A nivell tècnic li diem a l'estratègia CoMENTS (centrada en el COM ensenyem amb narratives en general i en concret en les narratives trans sensorineuronals) i OaSIS (centrada en el fet d'Observar oportunitats d'aprenentatges , analitzar, interpretar dades, intervenir i intercanviar).

Per dur a terme aquestes produccions haurem d'aprendre a identificar les Dianes d'Aprenentatge, els Blancs i crear els Estels de Record.

Posarem en marxa el taller permanent de la comunitat:

1.- Què són les narratives? I les transnarratives?.

Les narratives sobre què vull fer (planifico) i què he fet (explico). Les narratives de treball en equip: planifiquem i expliquem. Avaluem aprenent.

2.- Com observem el comportament? Uns exercicis pràctics. Quins criteris i indicadors que l'aprenentatge és òptim, que les tasques es porten a terme de forma òptima o s'està perdent el temps?

3.- L'observació Cooppel: OaSIS de les oportunitats d'aprenentatges sistèmics inclusius.

4.- Com ensenyem als altres en la conversa aprenentatge C@LCs i construïm narratives CoMENTS: el com i el què?. La narrativa és vàlida per valorar la qualitat dels aprenentatges, a més d'observar la feina feta?

5.- Recull d'exemples, casos, anècdotes i dur a terme produccions CoMENTS


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

75.- Concurs Franquès d'Aprenentatges Solidaris Cooppel 2024-30.-

79.- Convocatòria de concurs Literari de Poesia i Narrativa FALSET.-

93.- Iniciat el curs 2024-25 Cooppel al nostre institut.-