58.- Criteris per a treure més profit del suport Cooppel a les famílies.
Criteris per a treure més profit del suport Cooppel a les famílies, als pares, a les mares i als seus fills i filles.
Oferim assistència, acompanyament i seguiment de casos.
1.- Com podem els pares i les mares motivar?
Què vol dir motivar?
Com motivem en realitat?
Evitar els extrems: No caure en la sobreprotecció ni el deixar fer
Per a motivar i generar un clima d'aprenentatge no cal que el pare o mare domini el tema.
Animar a què aprengui, a què ensenyi i comuniqui amb ganes el que ha fet.
Parlar en positiu el que suposa l'experiència satisfactòria d'aprendre.
Parlem de forma positiva de la vida i del nostre món laboral
Promoure l'esperit crític segons l'edat.
Dur a terme excursions, visites, en família que suposa aprendre des de la diversió. Sortides amb dos o més famílies. Trobades. Festes, etc.
2.- Com pot treure el meu fill i/o filla més profit en la preparació o els recursos al seu abast.
Cal que ho faci des de la seva autonomia i sol
Planificar i tenir clar el que ha de fer i que sigui possible fer-ho dins del temps establert.
Sempre pot demanar ajuda sigui efectiva, afectiva o motivacional.
Quan aprèn. Com aprendre dels errors i de la correcció.
Aprendre de les avaluacions
3.- Evidències del com el meu fill o filla en treu més profit.
El meu fill o filla m'éxplica el què fa, com es planifica, a més ho puc veure i comprovar
El programa Cooppel forma part associada amb la UNESCO en el com construir la pau en la ment de les persones, en la difusió dins de les jornades internacionals DIM EDU Global i el TRG de Nàdia Nieto va aconseguir el segon premi 2022 de projecte pedagògic del Col·legi de Pedagogia de Catalunya (COPEC).
.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada