87.- RECOMANACIONS per a la millora de l'atenció al personal estudiantil menor d'edat i a les seves famílies.-
Programa Cooppel del nostre institut.-
Som un club !
Recomanacions per a la millora de l'atenció al personal estudiantil menor d'edat i a les seves famílies. Converses.
Prioritat de l'ús del recurs des de començar el curs 2024-25 fins a la plena autonomia i incorporació a trobades d'iguals. Octubre 2024 fins maig 2025.
1.- Què?
Material i recursos concrets i organitzats.
- Tenir clar el llibre de text, o lloc on s'explica el coneixement, la tècnica, una sèrie d'exercicis
- Identificar els errors en una prova per exemple.
- Important tenir els exercicis amb les solucions per motivar situacions d'aprenentatge autorregulat i autocontrolat.
2.- Com?.
Amb conversa i amb els materials de suport necessaris. DA+E: Materials creats
Per mitja de la conversa amb recursos concrets.
3.- On? i quan?
3.1.- Presencial
- Biblioteca assistida Cooppel: Autonomia en les tasques escolars per a casa i per a l'estudi. 15 minuts diaris de terme mitjà a 30 minuts setmanals de tallers o microtallers Sensoneuronal, Oratòria, Imaginació i fabricació de jocs Cooppel record.
Atenció a estudiants d'ESO, de BAT, d'universitats i/o pares i mares.
- Una sessió en tot el curs a fora de l'institut invitant a les famílies i als pares i mares. Generalment és a l'Ateneu de Tarragona.
- Una sessió en tot el curs i voluntària a un museu, una sala d'exposicions temporal o espai natural o urba de visita Cooppel.
- Tallers de conversa a l'hora de tutoria invitats pel professorat.
3.2.- Telemàtic
-En el període de setembre a juny
- Converses en família per Meet o per What's
- Consultes, de pares i mares.
- Consultes per identificar el blanc de la diana d'aprenentatge i amb la imaginació i la lògica creació d' "estels".-
- Durant els mesos de juliol i agost podem fer una trobada telemàtica amb petició prèvia de cita.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada