59.- Auto organització dels fills i filles per a participar en el Club Cooppel d'Aprendre a Aprendre Sempre
- Organització dels fills i filles per a participar en el Club Cooppel d'Aprendre a Aprendre Sempre i a Tot Arreu.-
Primer amb totes les persnes implicades en la família
Segon amb els pares i/o mares
Tercer amb els pares, mares, fills i filles
Quart amb els fills i filles
Competències relacionades del programa a l'espai Cooppel de les tardes:
- Autocontrol de l'Agenda Personal.
- Autoplanificació de l'agenda i de les tasques extraescolars i d'estudi: examens.
- Comunicar el que a decidit fer a l'inici, saber exposar la marxa de l'activitat i al final explicar com ha anat, i aplaudir. Tenir clar el que s'ha de fer i que sigui abastable dins del temps previst per a tenir satisfacció al final.
- Aprendre a consultar tasques o exercicis que no s'entenen.
- Aprendre a demanar suport quan una tasca no es sap com autoavaluar-se o no es troba l'error.
- Dissenyar i crear jocs Cooppel de punts claus que costa comprendre per a recordar millor: "ESTeLS".
- A casa, en temps en família
- Activitats en família. Visites Cooppel en família. Caixafòrum i el Port.
- Com motivem?.
- Com millorar el clima de convivència?.
- Us de la cartellera a l'habitació de dormir o on s'estudia.
- Cura amb els silencis i el clima d'estudi: temperatura, silenci o música a baix volum, decoració de l'ambient.
Cura amb l'ús de la televisió, d'internet i del mòbil.
El programa Cooppel forma part associada amb la UNESCO en el com construir la pau en la ment de les persones, en la difusió dins de les jornades internacionals DIM EDU Global i el TRG de Nàdia Nieto va aconseguir el segon premi 2022 de projecte pedagògic del Col·legi de Pedagogia de Catalunya (COPEC).
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada