07.- General.- BENEFICIS DEL DILEMA DEL COOPPEL.-
COOPPEL SOM
En els tres moments d'oportunitats i d'opcions dels beneficis del dilema del Cooppel:
COOPPEL EXISTEIX
1.- El dilema del Cooppel, és a dir presentar el complement de la pràctica del Cooppel en l'estudi i en les tasques escolars com també en les visites a museus i espais naturals, rurals i urbans en família és ja en si beneficiós, tant si s'apunta al taller d'aprendre com no.
COOPPEL DILEMA
- La família ha de debatre si s'apunta o no, el fet de dialogar ja es positiu. Valora els recursos al seu abast i motiva la planificació de les activitats extraescolars.
- La família veu que no està sola i assumeix la responsabilitat dels aprenentatges fora de l'horari lectiu.
- Es dona un complement accessible i gratuït per aconseguir l'èxit escolar.
- La pràctica Cooppel té dues avantatges el control mental d'aprendre a aprendre sempre i l'afició com els escacs, a federar-se i ser creatiu de coneixements i cooperant en els talents personals i en equips.
Hem d'intentar que com més persones coneguin el dilema millor.
2.- Aprendre el moviment de les peces mentals i les seves estratègies cognitives ja és molt beneficiós.
COOPPEL TASTEM
- Adonar-se com funciona el nostre record mental competencial segons els models psicològics d'actualitat i la Neurociència, fa que l'observem i que aprenguem a controlar-lo de forma autònoma en la mirada d'aprendre a aprendre sempre.
- Els beneficis són de tres tipus: millores, efectes mentals i impacte en l'entorn:
. Millores en el rendiment acadèmic, en el canvi d'actitud en aprendre a aprendre en qualsevol moment de la vida i no veure l'aspecte acadèmic com una obligació sinó una oportunitat a divertir-se, crear i produir materials de jocs i obtenir més satisfacció en les relacions a casa en família, descobrir tots que podem madurar junts les competències bàsiques i que són útils per a tots.
. Efectes mentals en la millora de la planificació cognitiva i metacognitiva, en l'atenció i en el control mental simultani i seqüencial. A la fi millorem les competències de comunicació, creativitat, cooperació en grups i en equips, planificació i motivació.
. Impacte en l'entorn en treure més profit de les persones, entitats i recursos de l'entorn del barri, districte o ciutat, de les visites a museus i espais naturals (boscos, platges, riu, etc), espais urbans de la ciutat i del nostre barri i de les sales d'exposicions temporals, en família.
COOPPEL ENTRENEM
3.- Jugar a fabricar materials de jocs Cooppel és encara més beneficiós. Es poden fer trobades entre equips i clubs i celebrar jugades, partides i partits. Són festes culturals de famílies o colles d'amistat.
COOPPEL EMPRENEM
Recorda:
Controlar la teva ment depèn de tu i dels qui tens a la teva vora i no costa res. És qüestió d'entrenament conscient per a arribar al domini mental inconscient.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada