119.- CONSULTOTECA.- Recollim les consultes fetes dins del programa Cooppel.- (C@+).-
1.- Títol.-
Projecte Consultes per aprendre més (C.@+)
2.- A on? A quins espais?
Recollim les consultes fetes dins del programa Cooppel sigui a l'hora de tutoria, a la Biblioteca assistida Cooppel 4 dies 6 hores i per what's.-
Descriure o definir la consulta ja és aprenentatge de la solució, recollir-la amb fotografia, vídeo o veu és motivació compartida de la persona consultant com de la suport i planifiquem una estratègia amb escolta activa i maièutica del codi mental F3RR@N: Partir de les tres formes mentals del record, reconstruïm l'algoritme mental i les narratives, primer la narrativa espontània, la narrativa reflexiva, la narrativa model i des de l'algoritme escrit passem a la nostra narrativa definitiva. (transcomentalisme o constructivisme aplicat )
3.- Quins tipus de consultes o d'ajuda demanada tindrem?.-
Seran consultes personals sobre l'aprenentatge curricular amb opció a compartir.
Una qüestió lliure de la vida de cada dia.
Són consultes curriculars amb relació si es pot amb les resolutives de problemes reals del dia a dia (competències)
Sobre dianes d'aprenentatge (D@), consulta comprensiva i com recordar, que poden ser:
- Una paraula i el seu significat
- Un concepte curricular
- Un exercici sobre com aplicar un concepte.
- Una activitat de comprensió a partir d'un tema exposat
- Com estudiar un contingut concret.
- Traducció
4.- Com recopilar les consultes fetes?
Alumnat d'ESO fa una pregunta, es fa fotografia d'allò que té a veure amb la consulta i es posa al grup what's xat ESTADA 2024-25. Ho explicarem en quatre ratlles
5.- Cal considerar l'aprendre pels errors. La detecció de principals errors:
- Confusió en el significat d'una paraula o d'un concepte
- Com aprenc una sèrie de paraules?
- En l'aplicació d'uns conceptes en situacions concretes o en exemples.
- En els algoritmes matemàtics.
Aplicació de la fórmula Cooppel del Record.-
6.- Aplicació de la fórmula mental dels codis del record: F3R*R@N.-
- Entrenament de la concentració en el silenci mental, en el trencament mental del silenci i en les reaccions a estímuls externs (F3R)
- Podem crear un algoritme mental codificat des dels tres codis bàsics (FVR)?
- Explicació narrativa de l'algoritme mental.
- Narrativa de la seguretat i la certesa amb la satisfacció de l'èxit aconseguit.
7.- Aplicacions del record en els hàbits d'estudi i en el comportament en temps d'oci recreatiu
Objectiu.-
8.- Per a què?
- Detectades les necessitats farem microtallers (10-15 minuts) de lectura comprensiva i d'oratòria
- Recopilades les consultes amb el suport de fotografies o veus gravades, seran per a informar i compartir per a millorar, així formarà part de la producció audiovisual "V@ X 2025"
https://cooppelcaminsmartiifranques.blogspot.com/2025/02/117-en-marxa-el-projecte-cooppel-va-x.html
1.- Una qüestió lliure de la vida de cada dia.
2.- Conflicte en les relacions
3.- Una opinió més sobre decisions en els estudis o al voltant d'ells: activitats a casa, extraescolars, etc.
https://causacooppelperlapau.blogspot.com/2025/02/10-investiguem-com-ajudar-davant.html
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada