119.- CONSULTOTECA.- Recollim les consultes fetes dins del programa Cooppel.- (C@+).-

  C.@+     

Consultes per aprendre més


1.- Títol.- 

Projecte Consultes per aprendre més (C.@+)

2.- A on? A quins espais?

Recollim les consultes fetes dins del programa Cooppel sigui a l'hora de tutoria, a la Biblioteca assistida Cooppel 4 dies 6 hores i per what's.-

Descriure o definir la consulta ja és aprenentatge de la solució, recollir-la amb fotografia, vídeo o veu és motivació compartida de la persona consultant com de la suport i planifiquem una estratègia amb escolta activa i maièutica del codi mental F3RR@N: Partir de les tres formes mentals del record, reconstruïm l'algoritme mental i les narratives, primer la narrativa espontània, la narrativa reflexiva, la narrativa model i des de l'algoritme escrit passem a la nostra narrativa definitiva. (transcomentalisme o constructivisme aplicat )  

3.- Quins tipus de consultes o d'ajuda demanada tindrem?.-

Seran consultes personals sobre l'aprenentatge curricular amb opció a compartir.

 Una qüestió lliure de la vida de cada dia. 

Són consultes curriculars amb relació si es pot amb les resolutives de problemes reals del dia a dia (competències)

Sobre dianes d'aprenentatge (D@), consulta comprensiva i com recordar, que poden ser: 

- Una paraula i el seu significat

- Un concepte curricular

- Un exercici sobre com aplicar un concepte.

- Una activitat de comprensió a partir d'un tema exposat

- Com estudiar un contingut concret.

- Traducció


4.- Com recopilar les consultes fetes?

Alumnat d'ESO fa una pregunta, es fa fotografia d'allò que té a veure amb la consulta i es posa al grup what's xat ESTADA 2024-25. Ho explicarem en quatre ratlles 

5.- Cal considerar l'aprendre pels errors. La detecció de principals errors:

- Confusió en el significat d'una paraula o d'un concepte

- Com aprenc una sèrie de paraules?

- En l'aplicació d'uns conceptes en situacions concretes o en exemples.

- En els algoritmes matemàtics.



Aplicació de la fórmula Cooppel del Record.-

6.- Aplicació de la fórmula mental dels codis del record: F3R*R@N.-

- Entrenament de la concentració en el silenci mental, en el trencament mental del silenci i en les reaccions a estímuls externs (F3R)

- Podem crear un algoritme mental codificat des dels tres codis bàsics (FVR)?

- Explicació narrativa de l'algoritme mental.

- Narrativa de la seguretat i la certesa amb la satisfacció de l'èxit aconseguit.

7.- Aplicacions del record en els hàbits d'estudi i en el comportament en temps d'oci recreatiu 

Objectiu.-

8.- Per a què?

- Detectades les necessitats farem microtallers (10-15 minuts) de lectura comprensiva i d'oratòria

- Recopilades les consultes amb el suport de fotografies o veus gravades, seran per a informar i compartir per a millorar, així formarà part de la producció audiovisual "V@ X 2025"

https://cooppelcaminsmartiifranques.blogspot.com/2025/02/117-en-marxa-el-projecte-cooppel-va-x.html 




9.- Oportunitat. Altres consultes més personals i confidencials.-

1.- Una qüestió lliure de la vida de cada dia. 

2.- Conflicte en les relacions

3.- Una opinió més sobre decisions en els estudis o al voltant d'ells: activitats a casa, extraescolars, etc.


 https://causacooppelperlapau.blogspot.com/2025/02/10-investiguem-com-ajudar-davant.html

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

115.- HORA DE TUTORIA.- Visites Cooppel i tallers sobre el Record a les aules.-

75.- Concurs Franquès d'Aprenentatges Solidaris Cooppel 2024-30.-

93.- Iniciat el curs 2024-25 Cooppel al nostre institut.-