100.- Avui hem tingut reunió de coordinació amb la direcció de l'institut del programa Cooppel.-
1.- Ja hem iniciat el nou curs 2024.-
Des de 2011
El programa Cooppel ja està en marxa, les autoritzacions de la imatge ja estan totes, el personal de BAT per dies de la setmana ja està en marxa, el dimecres es faran torns de tres dimecres seguits per tres alumnes. La setmana que ve anirem millorant aspectes de creixement.
2.- És un honor formar part de l'institut Antoni de Martí Franquès.-
Formació per les famílies, per l'estada a empresa i per a estudiants universitaris
El programa Cooppel és únic i singular a Catalunta, es representa com una empresa solidària, on hi haurà formació d'estada centrada en el que és una empresa, els drets humans, els valors i les normes del programa solidari, com podem observar i aprendre més i millor amb el mateix esforç, és també com un treball de recerca TDR que forma part dins d'un programa de recerca psicopedagògica participant en les jornades mensuals docents DIM EDU per exemple el taller presencial a Barcelona el passat 19 de setembre i el taller telemàtic a Madrid el 23 d'octubre adreçat a professorat d'arreu d'Espanya i hispanoamèrica i professionals de l'ensenyament i en el desplegament del projecte APLICA Solucions essent congressistes dins del proper II Congrés Internacional de Pedagogia de la Societat Catalana de Pedagogia filial de l' Institut d'Estudis Catalans, que es durà a terme a Andorra i la Seu d'Urgell el proper mes de novembre.
Per tant som actius jornalistes DIM EDU i congressistes
Onze punts clau de la nostra identitat:
a.- Observem i estudiem la capacitat d'autonomia de totes les persones implicades en aprendre a aprendre segons el marc teòric de la tesi postulant Cooppel.
b.- Observarem i ho registrarem en un EXCEL, ara estem centrats en les declaracions lliures i responsables de les tasques a fer i en el què ha fet.
c.- Mirarem de generar estratègies per a millorar l'estudi i els criteris d'avaluació. Calcular les proves a partir dels exercicis a classe i vista una prova feta com anotar on estan els errors per a incidir en ells. Estratègies d'autoaprenentatge i de coaprenentatge (Cooppel).
d.- Enguany mirarem de coordinar-se amb el professorat de Tecnologia i les TIC. Proposarem una entrevista amb el professorat responsable.
e.- Ens coordinarem amb el personal d'estada de BAT de la biblioteca en el cas de consultes viables ESO en horari del Cooppel.
f.- Es certificarà hores d'atenció de BAT amb formació inclosa. Amb diploma de reconeixement i de record Cooppel al final de curs.
g.- També farem micro tallers d'oratòria sobre els vostres TDR dins del mateix horari establert.
h.- Iniciarem uns tallers de cara a orientar a pares i mares respecte al control parental i els hàbits a casa, sobre tot de cara a la IA i el seu futur immediat. Fixarem una sessió prèvia i una sessió general: Un dia i horari de 17 a 18,30 hores pels pares i mares que estan dins del programa Cooppel. Valorada la sessió anterior invitar a pares i a mares per una altra sessió.
i.- Organitzarem de forma puntual micro tallers a pares i mares, a fills i filles que fan ESO sobre com millorar el neuroaprenentatge segons el model Cooppel.
j.- Farem converses de català, castellà i francès.
k.- Es poden fer consultes les 24 hores al what's +34 619 79 39 69 i es respon el més aviat possible i millor.
3.- Us en equip de l'EXCEL- Entre les estades de BAT, PROF voluntari i coordinació pedagògica (direcció).
Quan tinguem clar el que volen fer i el que han fet, anirem concretant l'observació de com aprofiten l'espai l'alumnat d'ESO.
4.- Com cada curs possibilitar pràctiques universitàries al programa Cooppel.
També comentem que des de la coordinació pedagògica permetre dur a terme acollida i acompanyament per part de Ferran d'estudiants de pedagogia de la URV també per aquest curs 2024-25.
5.- Calendari de tallers de suport a l'hora de tutoria del curs 2024-25.- Horari escolar.
Es tracta de convidar a aplicar estratègies de la comprensió del record i del record de la comprensió (CRD)
De dies per mesos i horari
- Com a prioritari a tots els grups de 1r ESO
- Oberts a altres grups de 2n, 3r i 4t a hora de tutoria.
6.- Informació a les famílies i acte de cloenda del curs.
Com cada any, informació d'actes de participació lliure i ja determinarem l'acte de tancament de curs a finals del mes d'abril per a més endavant.
7.- Altres iniciatives o suggeriments de millora que vagin sortint.
EVIDÈNCIES DE COM APRENENM I COM HO FEM
Entre tots portem a terme una programa de recerca i investigació amb l'autorització de la imatge. Farem gravacions de veus , fotografies i videoclics.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada