La primera fase és d'avui fins al 30 de juny
La segona del dia 01 de juliol al 30 de setembre i la tercera del dia 01 d'octubre al 12 de desembre.
Ho exposarem en les jornades internacionals DIM EDU Global de professorat.
https://dim-edu.net/formadores.pdf
Ha estat avui dia 10 d'abril a l'aula de 1r A ESO. Hem tractat sobre el que ens aporta el significat de les paraules amb el suport dels diccionaris digitals de la RAE, IEC i el diccionario etimologico de Chile i com recordar i entendre les paraules amb més agilitat per a recordar-les i saber aplicar en el moment que ho necessitem.
També ha estat a les 18 hores a la Biblioteca assistida Cooppel del programa "C@M ins", del nostre institut.
Demà dia 11 de d'abril ho presentarem a l'Ateneu de Tarragona
Les properes setmanes anirem a 4t A i G a l'hora de tutoria.
Iniciem la primera fase del Concurs d'Aprenenttages Solidaris abril-maig 2024.-
S'invita a:
Identificar, preparar i consultar.-
1.- Identificar la diana d'aprenentatge en el "blanc" el que ens costa comprendre i recordar com comprendre per recordar i així recordar la seva comprensió en el futur.
Pot ser una qüestió, un problema, una pregunta, una equació o un càlcul.
2.- Es fa la foto digital del problema i la foto digital on s'explica al llibre de text o apunts.
3.- Es consulta per escrit al núm. what's 619 79 39 69 i et respondrem una proposta. Si no tens what's utilitza el del teu pare o el de la teva mare.
Construir de material de jocs Cooppel
4.- Faràs la construcció d'una targeta Cooppel ESTEL, ens l'enviaràs per what's.
La guardarem i estarem disponibles per a què altres vegin com s'aprèn a neuroaprendre
5.- La guardarem a la CooppelTECA de totes les persones participants.
Les farem públiques per a reconèixer la labor de les persones creatives participants.
6.- Després farem un sorteig, una selecció i utilitzarem com a exemple com a recerca aprenentatge en un BaNC de targetes per a compartir.
7.- Les iniciatives solidàries que vulguis plantejar
Utilitzarem suport universal amb les "NTS" del pensament i de la imaginació.
Addicional amb recursos de Youtube, webs etc. i a nivell intensiu més personalitzada el suport motivacional i d'acompanyament amb atenció, discriminació, imitació i seguiment d'instruccions, per a millorar la capacitat de comprensió i de record amb dades i amb la imaginació.
Neuroreaprendre (NRA)
Suposa la dinàmica de:
Aprendre- Desaprendre i Reaprendre ADR
L'originalitat del pla Cooppel és:
Observar el neuroaprenentatge i reaprendre´l.
Aprendre amb sentit d'ajudar als demés. I comprovar que aprens molt més i millor.
Basat en els principis de la Neurociència i en l'economia del com ocupem la nostra ment.
Economia de la motivació. Banc de l'economia mental. Bons, accions, nòmines, crèdits.
- Bons: permisos amb suport material. Pots....
- Accions: aportacions al projecte tant directes com per delegació. Protecció.
- Nòmines: Incentius previstos en el contracte i en el compromís.
- Crèdits: inversió de temps, etc, més prioritat, etc. Demanar ajuda amb el compromís de tornar, ajudar a qui t'ajuda. Interessos i valor afegit.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada