55.- Metodologies i recursos en el programa Cooppel C@M ins 2023-24.-
Nosaltres complementem o suplementem el que i el com ho fan a classe, per a què entengui millor i adquireixi les habilitats.
Donem suport moral i motivacional al professorat i suport moral, motivacional i tècnic educatiu a les famílies
Seguim la mateixa metodologia que s'ha aprés a l'escola o a l'institut en els algoritmes, tècniques d'estudi, aprenentatge de llegir i escriure, de narrar i descriure, habilitats transversals, etc.
Ens ho comunica el mateix participant, els mateixos pares o si es fa necessari el professorat corresponent.
Cal tenir clar quina tasca se'ns demana i com entendre-la i que progressi cap a la seva autonomia a casa la resta de dies de tota la setmana.
Cal explicar el que no entén i nosaltres li facilitarem diversos camins per a comprendre segons el Disseny Universal dels Aprenentatges (DUA).
Ens sumem en l'educació segons els sis vectors transversals.
Ho expliquen per a què les famílies entenguin cap on va l'educació a l'escola/institut i on va la crida a la ciutadania universal respecte els ODS 2030.
Els pares i les mares poden estar dins de l'espai com a taller de com poden ajudar des de la seguretat (internet i entorn segur), des de la convivència, la identitat, la pertinença i la participació local com mundial.
Motivem a activitats en família i que s'apliquin els coneixements i les habilitats apreses en la descoberta en l'aprofitament dels recursos de l'entorn: visita d'espais naturals, urbans, rurals, museus, sales d'exposicions, trobades motivades per celebracions, festes, aniversaris, sant o santa, familiars, barri, ciutat, pobles visitats, etc.
L'alta al programa Cooppel és per a millorar el talent, augmentar el rendiment acadèmic, millorar en competències com un joc mental. La baixa és quan un o una ja té tota l'autonomia aconseguida i ja ho pot dur a terme en el seu entorn familiar o social.
El Cooppel complementa, suplementa i si generà alternatives és en la família per assolir la col·laboració en el comportament i l'actitud.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada