31.- Com ajudar davant dels bloquejos en l'aprenentatge autònom?.-

Com ajudar davant dels bloquejos.- 

Siguin dubtes, incomprensió, errades, etc.

Els pares, mares, persones adultes o entre iguals es poden ajudar els uns amb els altres.

Tenim dos protocols

A.- Presencial. Els passos són:

1.- Cal identificar el blanc de la causa del bloqueig, moment que no es pot resoldre una qüestió, problema, record, etc. 

07.- FOMENTEM EL COOPPEL.- Com fomentar estratègies en el creixement dels nostres Talents Cooppel.- (cooppeltalents.blogspot.com)

2.- Trobar la tasca competent que a partir del proper nivell de dificultat la persona subjecte de bloqueig.

3.- Cercar el joc intuïtiu o estratègia lògica mnemotècnica 

4.- Resoldre el problema

5.- Proposar un problema nou alternatiu per auto-comprovar que ja ho sap resoldre sol/a.

B.- Presencials o telemàtiques. Com fer consultes?.- 

1.- Mostrar l'exercici que hi ha el bloqueig. En cas a distància cal fer una fotografia digital i comunicar-la per what's.

2.- Mostrar on s'explica el concepte, l'habilitat amb exercicis pràctics a nivell didàctic. En el cas a distància el mateix que el pas anterior.

3.- Es fa l'explicació i es proposa recursos de suport per internet: textos, fotografies, videos, power point, etc.

4.- Es pot passar al protocol anterior A.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

52.- Constituit l'equip de coordinació del curs 2023-24 de C@M.ins Institut Cooppel Antoni de Martí i Franquès.-

79.- Convocatòria de concurs Literari de Poesia i Narrativa FALSET.-

60.- Conferència col·loqui per a pares i mares sobre el programa Cooppel.-