101.- Tauler informatiu per a la comunitat educativa.-

 


ARA INICIAREM UNA SÈRIE  DE COMUNICATS

ESTEM EN PROCÉS DE CONSTRUCCIÓ

1,- Contactes i comunicats.- 

Entre el professorat

1.- Contacte amb TIC i Tecnologia

 Coordinació de Tecnologia i Coordinació TIC


Em presento, soc Ferran, professor jubilat de l'institut que porto a terme un programa d'investigació del com podem ajudar a l'alumnat en temps extraescolar i donar suport motivacional als pares i a les mares (famílies).
Necessito una entrevista amb Vostès a la fi de veure com podem ajudar en el programa Cooppel de dilluns a dijous de 17 a 18,30 i conèixer la ferma tasca que porteu a terme.
En les jornades DIM EDU que participo he conegut a Francisco Cobacho Nieto que m'ha facilitat una mostra del seu treball tecnològic que us facilito a sota per escoltar la vostra opinió.


Tallers a l'ESO en hores de tutories 

2.- Tutories 1r ESO per a dur els tallers a hora de tutoria.  Taller d'acollida. Exercicis pràctics de Neuroaprenentatge Cooppel.

3.- Tutories de 2n,3r i 4t ESO d'oferta de tallers. Taller de principis i d'exercicis pràctics de Neuroaprenentatge Cooppel. 

Invitació a pares i mares per l'educació. 

4.- Pares i mares de 1r ESO per a convidar-los a un taller de control parental i com podem ajudar des de casa en el repte del neuroaprenentatge

    Sols pares i mares del Cooppel

05 de novembre de 2024 a les 17 hores.- 

Atenció pares i mares, el proper dimarts dia 5 de novembre farem una reunió de sols pares i mares aula 120, els nostres fills o filles aniran a l'aula del Cooppel 118. COM PODEM AJUDAR?    Ciutat, 221024 Enviat


2.- Donar-se a conèixer a BAT curs 2024-25, convidar i orientar futurs TDR respecte al programa Cooppel.-

També vàrem tractar d'estudiar la proposta a BAT per a ser viable un TDR en el programa Cooppel amb hipòtesis com:

1.- Quin efecte té el tenir el compromís d'assistir al Cooppel com si fos quedar en grup a la piscina o al museu. 

2.- Quins factors són clau avui en el rol dels pares i mares i els seus fills per a treure profit de l'aprenentatge per competències.

3.- Per exemple els exercicis Cooppel de neuroaprenentatge quins efectes tenen en el grup que els exerciten? Millora la planificació i l'atenció?

4.- Quins són els aspectes de millora de l'entorn proper per aprendre en temps extraescolar i en família ?

 

3.- NOU
Referent de pràctiques de pedagogia al programa Cooppel curs 2024-25.-

 

Estem en contacte



 

 

 

Acords coordinació pedagògica 21 d'octubre de 2024 

https://cooppelcaminsmartiifranques.blogspot.com/2024/10/100-avui-hem-tingut-reunio-de.html

 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

75.- Concurs Franquès d'Aprenentatges Solidaris Cooppel 2024-30.-

79.- Convocatòria de concurs Literari de Poesia i Narrativa FALSET.-

93.- Iniciat el curs 2024-25 Cooppel al nostre institut.-