138.- ESTADA A EMPRESA.- Punt formatiu a practicants de pedagogia (URV) i a estada a empresa de BAT.-

 


Oferta del programa Cooppel d'acolliment a estudiants de la URV de pedagogia i d'estada a empresa de BAT.-

01.- Procés.- 

- Proposta

- Proximitat i contacte.-

- Informació de la nostra proposta

- Acollida

- Acompanyament

- Impacte i avaluació.-

- Propera proposta més enriquida i millorada.

02.- Oferta a estudiants de pedagogia i d'estada de BAT.-

En el practicum de pedagogia de la URV es una oferta centrada en les tardes per si una estudiant prefereix les tardes i els matins els té ocupats.

A més el nostre valor laboral és el món educatiu de la sortida de pedagogia en recursos de suport, gabinets psicopedagògics, el món de les propostes i projectes educatius combinant en les tasques de la pedagogia en l'àmbit de l'institut, departament d'orientació educativa, SIEI i la tasca de suport al professorat.

03.- Protocol comú d'acollida i d'acompanyament.-

El plantejament es centra en els interessos i les necessitats de l'aprenent. Tindrem en compte el treball de recerca de batxillerat TDR i el treball de recerca de grau TRG com  també el seu interès d'estudis posteriors com del món laboral.

La pràctica Cooppel també és útil de cara a la pròpia forma d'aprendre i d'estudiar com d'investigar.

Es van construïnt de forma progressiva i en empoderament les competències pròpies de la ciutadania de BAT com de grau universitari


- Drets Humans. Dret al Treball. 

- Àmbit educatiu. Empreses. Finalitats formatives i de suport social.

- Iniciatives de creació d'una empresa o de viabilitats laborals.

- Funcionament d'una empresa. Tipus d'empreses.

- Contracte. Conveni. Criteri de justícia en les relacions laborals i els permisos.

- Valoració personal del que vull dedicar-me en el futur, nous estudis, mirada a la professó que vull exercir.

- El programa Cooppel obre perspectives en la professió docent i educativa en general com a possibles pares i mares.

- Descobrir la metodologia Cooppel per aplicar-la com a estudiant, com a possible educador i com a futur professional.


4.- Organitzar situacions d'oportunitat d'aprenentatge.-

A l'institut, a les empreses, l'empresa LOGOS, l'Ateneu de Tarragona i altres projectes de l'entorn: Química (AEQT), Voluntariat (FCVS), Segle XXI AAVV veïnals, Ateneu de Tarragona i l'ús dels arxius, dels museus i de les biblioteques.

 5.- Enfocament per a estudiants de pedagogia i per a estudiants de BAT.- 

És un enfocament innovador

6.- Formació en la pràctica Cooppel de la neurociència de l'aprenentatge de la vida on el record ocupa un lloc prioritari.- 

7.- Fonts de consulta:

https://www.fcep.urv.cat/ca/informacio-academica/practicum/

https://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/batxillerat/estadaempresa/

https://xtec.gencat.cat/web/.content/curriculum/batxillerat/curriculum-171-2022/materies-optatives/materies-optatives-trimestrals-de-primer-curs/Estada-a-lEmpresa.pdf

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

130.- Han traspassats dos professors relacionats amb el nostre programa Cooppel en el nostre institut.-

115.- HORA DE TUTORIA.- Visites Cooppel i tallers sobre el Record a les aules.-

127.- Cloenda del curs 2024-25 del programa Cooppel a l'institut Antoni de Martí i Franquès.-