138.- ESTADA A EMPRESA.- Punt formatiu a practicants de pedagogia (URV) i a estada a empresa de BAT.-
Oferta del programa Cooppel d'acolliment a estudiants de la URV de pedagogia i d'estada a empresa de BAT.-
01.- Procés.-
- Proposta
- Proximitat i contacte.-
- Informació de la nostra proposta
- Acollida
- Acompanyament
- Impacte i avaluació.-
- Propera proposta més enriquida i millorada.
02.- Oferta a estudiants de pedagogia i d'estada de BAT.-
En el practicum de pedagogia de la URV es una oferta centrada en les tardes per si una estudiant prefereix les tardes i els matins els té ocupats.
A més el nostre valor laboral és el món educatiu de la sortida de pedagogia en recursos de suport, gabinets psicopedagògics, el món de les propostes i projectes educatius combinant en les tasques de la pedagogia en l'àmbit de l'institut, departament d'orientació educativa, SIEI i la tasca de suport al professorat.
03.- Protocol comú d'acollida i d'acompanyament.-
El plantejament es centra en els interessos i les necessitats de l'aprenent. Tindrem en compte el treball de recerca de batxillerat TDR i el treball de recerca de grau TRG com també el seu interès d'estudis posteriors com del món laboral.
La pràctica Cooppel també és útil de cara a la pròpia forma d'aprendre i d'estudiar com d'investigar.
Es van construïnt de forma progressiva i en empoderament les competències pròpies de la ciutadania de BAT com de grau universitari
- Drets Humans. Dret al Treball.
- Àmbit educatiu. Empreses. Finalitats formatives i de suport social.
- Iniciatives de creació d'una empresa o de viabilitats laborals.
- Funcionament d'una empresa. Tipus d'empreses.
- Contracte. Conveni. Criteri de justícia en les relacions laborals i els permisos.
- Valoració personal del que vull dedicar-me en el futur, nous estudis, mirada a la professó que vull exercir.
- El programa Cooppel obre perspectives en la professió docent i educativa en general com a possibles pares i mares.
- Descobrir la metodologia Cooppel per aplicar-la com a estudiant, com a possible educador i com a futur professional.
4.- Organitzar situacions d'oportunitat d'aprenentatge.-
A l'institut, a les empreses, l'empresa LOGOS, l'Ateneu de Tarragona i altres projectes de l'entorn: Química (AEQT), Voluntariat (FCVS), Segle XXI AAVV veïnals, Ateneu de Tarragona i l'ús dels arxius, dels museus i de les biblioteques.
5.- Enfocament per a estudiants de pedagogia i per a estudiants de BAT.-
És un enfocament innovador
6.- Formació en la pràctica Cooppel de la neurociència de l'aprenentatge de la vida on el record ocupa un lloc prioritari.-
7.- Fonts de consulta:
https://www.fcep.urv.cat/ca/informacio-academica/practicum/
https://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/batxillerat/estadaempresa/

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada