106.- DADES RELLEVANTS per a l'estudi i seguiment de casos.-

 I conclusions de l'observació, anàlisi i interpretació de les dades


Apliquem el mètode FEYNMAN en la pràctica de la tècnica FERRAN de la comprensió del doble record disponible pel sentit Cooppel ( Consciència, observació d'oportunitats en la pràctica dels processos emocionals lògics pel sentit cooperatiu

Programa Cooppel de suport a les famílies de l'institut Antoni de Martí i Franquès de Tarragona:

1.- Aproximació. Amb qui?   Com?

Coordinació pedagògica

Tutories

Pares i Mares

          Professorat   Altres persones i famílies 

2.- Contacte.

(01) - Deixar clar que és la pràctica Cooppel amb un TASTOS d'exemples i valoració de l'apreciació.

TASTOS: Tasques Algorítmiques mentals, Sensorineuronals (Factors FVR), Transnarratives. Operacions (Piaget) i el Silenci mental. Són tres o quatre tasques.

https://cooppeltalents.blogspot.com/2024/12/60-principi-del-record-mental-de-ferran.html

- Informació i motivació.-

(2) Vol inscriure's al suport Cooppel. Com s'ha assabentat? Qui l'ha motivat? (3) Quin currículum segueix l'alumnat? ordinari, desdoblament, adaptat, PI, etc.

- Dades de necessitats.-

(4) Matèries prioritàries que necessita treballar?

(5) Quins dies de la setmana es compromet ha assistir?

(6) Coherència de necessitats de matèries i dies apuntat.


- Dades acadèmiques

(7) Matèries amb insuficiència a la darrera avaluació? Coincidència amb les matèries prioritàries declarades

(8) - Dades domiciliàries: barri, associacions, AAVV més a prop, activitats d'oci i extraescolars. Biblioteca pública. Museus. Etc. Relació d'activitats extraescolars

(9)- Dades d'interessos: què vols? que t'agradria treballar quan sigues gran?

(10) - Com valorarem els progressos en la pràctica del Cooppel?. Puntualitat, aprofitament del temps, planificació, exposició de les tasques fetes.

(11) Com sabem que ha aprés? Tècnica de l'atzar, de la mostra, d'exemple nou, de joc de preguntes, etc.


3.- Acolliment

(12) Quines matèries realment treballa?

Matèries que al principi diu que li costa, resultats de la primera avaluació i contrast amb el que realmente treballa a l'espai de la BAC.

(13) Es detecten els signes d'aspectes que calen millorar? i els signes d'alerta?


4.- Acompanyament

(14) Motius pels quals deixa el suport?

(15) Valoració del suport?


5.- Fidelització de les famílies en estudi telemàtic i participació en visita Cooppel a museus a la ciutat


6.- Visita de Taller Cooppel a hora de la tutoria 


7.- Fidelització a l'hora de les tutories de la campanya d'identificar Dianes d'Aprenentatge i recerca de Blancs Estels del Record Disponible

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

75.- Concurs Franquès d'Aprenentatges Solidaris Cooppel 2024-30.-

79.- Convocatòria de concurs Literari de Poesia i Narrativa FALSET.-

115.- Visites Cooppel i tallers sobre el Record a les aules.-