105.- Millores en les coordinacions entre el programa Cooppel i les tutories ESO.-
Proposta de millora en les coordinacions entre el programa Cooppel i les tutories.
Pares i mares, tutoria i programa Cooppel.-
Segon trimestre curs 2024-25
Gener-març 2025
1.- Reunió mensual amb el pare o mare.-
També un dia al mes tindrem reunió amb el pare o mare de l'alumne/a.
No esperar al final del trimestre per a informar.
Punts a tractar sobre els tallers de suport a les famílies:
- Planificació: agenda, carpeta, espais d'estudi a casa
- Com funciona la nostra ment. Casos concrets
2.- Coordinació puntual amb tutoria.-
Cada tutoria ESO amb alumnat en el programa podrà rebre informació puntual en qualsevol moment sobre un alumne/a i el programa Cooppel podrem sol·licitar informació sobre la marxa en el moment que ho necessitem.
3.- La Coordinació Pedagògica farà més un seguiment global.
4.- Hi hauran casos prioritaris (Priorem)
Hi haurà casos de seguiment prioritari i el pare i/o la mare haurà de tenir el suport Cooppel per a la motivació a casa.
Hem detectat una sèrie de detalls que calen corregir en el proper trimestre.
El rendiment educatiu es valora per els competències adquirides que es valoren en:
- Actitud positiva col·laborativa a classe
- Presentació de dossiers, treballs, produccions o creacions de forma puntual.
- Dur a terme els exercicis i la preparació de les proves o examens.
5.- A l'hora de tutoria un taller de prevenció, planificació i motivació general en el "neuroaprenentatge".-
A més a l'hora de tutoria podem fer un taller general de com "neuroaprenem" amb més autonomia i satisfacció.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada